2015/01/25

Posao inostranstvo Evro zona Nemačka Austrija Švajcarska

Poslovne ponude u inostranstvu, veliki izbor poslova u zemljama Evropske unije. Više informacija na e-mail: posredovanjeinostranstvo@hushmail.com

Postovani moje ime je Robert Ostojic ,Novi Sad,44 godine.ozenjen ,3 dece Zamolio bih vas da mi pomognete da nadjem posao da bi mogao da obezbedim sredstva da bi moja supruga i troje dece koji imaju drzavljanstvo Canade mogli da odu za Canadu . Spreman sam da radim poslove u proizvodnji ili u kuhinji kao pomocni radnik. Sluzim se engleskim jezikom ukoliko postoji mogucnost da nadjem bilo kakav posao molim vas da me obavestite na tel 061 235 0 828 ili na email robertostojic@gmail.com hvala i pozdrav

molerofasader sa iskustvom 25 godina radio ,berlin ,ausburg,bilefild i td sa iskustvom

molrofasader 25 god sa iskustvom,radio u ausburgu,bilefildu i berlinu 0637301587

Radio bih na farmi bilo kakav posao,imam 30 godina i jako se dobro nalazim u svakom obliku posla. Tel: 061 2821087



postovani imam 30 god i trazim posao u zemljama EU na farmama idomacinstvima. Nebojsa bertoni84@hotmail.com

rodjaka i ja 47 i 36 godina bavimo se berbom voca i povrca interesuje nas posao u inostranstvu na plantazama unapre hvala kontakt 0642354196 milena i milanka srbija

Pozdrav,javljam se za posao fizioterapeuta.VSS 065-429-525

zainterosavane smo za berbe voca povrca grozdja nara konkakt 0642354196 milena

Po struci sam elektricar radio sam na nekoliko objekta u Vranju i okolini. Veoma sam fleksibilan sto se tice posla . Kontakt na arsa357@gmail.com

Ich suche eine Krankenpfleger Job.Ich bin 26 Jahre alt,und ich bin verheiratet. Ich habe A2 Intrnationaler Deutch Sprehen. Kontakt nikola.kljajevic@gmail.com