2015/01/17

Nudim posao u inostranstvu - tražim posao

Postovanje zovem se Suzana imam 42 godine imam veliko iskustvo sa cuvanjem djece imam 2 sine jako sam komunikativna i prijatna osoba rado bih cuvala vasu djecu potreban mi je posao imam Hrvatsku putovnicu ako ste zainteresovani javite na broj: 063 176 708

Postovani Po struci sam Elektrotehnicar Automatike.Taj posao sam obavljao u firmi za rashladne sisteme u Srbiji i inostranstvu. Govorim engleski jezik. Molim javite mi se na E-Mail adresu. dtrajkovic79@gmail.com S postovanjem

Imam 26god zavrsenu srednju poljoprivrednu skolu lll stepen rukovalac mehanicar 8 godina iskustva na stranim nemackim traktorima Claas Fendt i mnoge druge prikljucne masine b,c i f kategorije radio bi u Austriji ili Nemackoj kao traktorista na nekoj farmi 063 753 758 3

Imam 21-u godinu. Od toga 4 godine radnog iskustva. Uprkos mojim mladim godinama, ozbiljna sam, odgovorna, i smatram da mogu da se uhvatim u kostac sa bilo kojim poslom. Trenutno sam zaposlena u CG. U slucaju da postoji neki posao za mene, moj kontakt telefon je +38268131510. Otvorena sam da saslusam ponude i uslove datog posla. Hvala

Poštovani , jaljamo se povodom oglasa:Nudim posao u EU, Austrija, Nemačka na farmi stoke, krava, ovaca i dr i Potreban radnik na plantaži sa vozačkom dozvolom B kategorije u Frankfurtu. Kontakt telefon: 0605535905 Milan i 0637504856 Vlada..Mejl adresa je : milanspric@yahoo.com

Pozdrav javljam se povodom oglasa radio sam sa PVC i sa drvenom stolarijom rad na grdjevini,rad sa utovarivacu u firmi proifvodnja peleta ,radio sam proizvodnju kosnjica za pcele ,,znaci radio sam sve i svasta, a inace sam tehnicar racunara,molim vas da mi javite sto prije ako nesto imate za mene HITNO mije potreban poso javite na mel popovicdarko12@gmail.com

Bracni par zainteresovan za posao u Norveskoj! e-mail: stojanovic.gs@gmail.com

zainteresovan sam za posao na farmi, imam 29 god i odlicno se snalazim u radu sa zivotinjama i u radu sa poljoprivrednim masinama, kontakt tel. 064/0644146 065/4161175 aco.marinakv@gmail.com

javljam se za bilo kakav posao,fizicki,moze rad na farmi bilo sta,kontakt broj 38762773175

zovem se zeljko imam 32god.radio bih na farmi nebitno koji posao,ozbiljan i vredan radnik,hitno mi je potreban posao,moj te 0611599809 moxe i preko viber

Zavarivac po struci.Radno iskustvo 10god. Zavarivanje pod pritiskom za potrebe ultrazvucnih i rendgenskih snimaka, zavarivanje celicnih konstrukcija, posedujem cetiri atesta od toga CO2, Ugaoni sav sa provarom sa visokougljenicnim dodatnim celikom, REL Atest Bazna elektroda ugaoni sav iz tri prolaza. Dva puta vicesampion Srbije u MAG postupku (Cev pod 45 stepeni). Mogu da prilozim sve diplome i ateste o prilozenom. tel: 060 1445964 email: bijalkovicn@gmail.com

Informacije putem maila: posredovanjeinostranstvo@hushmail.com